ျပည္ပမွ တုိက္ခုိက္ခံရ၍ ရတနာပံု တယ္လီပို႔ အင္တာနက္ ဆက္ေၾကာင္းလုိင္း ျပတ္ေတာက္ ခဲ့ဟုဆို

တိုက္ခိုက္ ခံရသည့္ ရတနာပံု တယ္လီပို႔

ရတနာပံုတယ္လီပို႔အား ႏိုင္ငံျပင္ပ မွအင္တာနက္သံုးစြဲသူ IP User အတုသန္းႏွင့္ခ်ီ ၀င္ေရာက္ တုိက္ခိုက္ ျခင္းေၾကာင့္ ေဖေဖာ္၀ါရီ တစ္လလံုး အင္တာနက္ျပတ္ေတာက္မႈမ်ားျဖစ္ေပၚခဲ့ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း ရတနာပံု တယ္လီပို႔မွ တာ၀န္ရွိသူ တစ္ဦးက ေျပာသည္ ဟု ယေန ့ထုတ္ ပန္းသတင္း ဂ်ာနယ္တြင္ ေဖာ္ျပထားသည္။

ေဖေဖာ္၀ါရီ ၁ ရက္ နံနက္ ၁၀နာရီခြဲကေန IP User အတုသန္းႏွင့္ခ်ီလႊတ္လိုက္တာ။အနည္းဆံုး ၁၀၀ မဂၢါဗိုက္ေလာက္ ရွိတယ္။ ထိုသတင္းတြင္ ေဖေဖာ္၀ါရီ တစ္လလံုးမွာ အင္တာနက္ ဆက္သြယ္မႈ ျပတ္ေတာက္ကုန္တာက DDOS (Distribute Denial of Service) ကေန IP User အတုေတြ လႊတ္လုိက္တယ္။ အင္တာနက္ သံုးတဲ့သူေတြက သံုးၿပီဆိုရင္ Request တင္ၾကတယ္။အဲဒီမွာ IP User အတုေတြရဲ႕ Request ေတြ သန္းႏွင့္ခ်ီ လႊတ္လိုက္ၿပီး Server Down သြားေအာင္ လုပ္လုိက္တာ။ နည္းပညာအရ ပိုင္ရွင္ မသိဘဲ Sever ႏွစ္ခုကို ထိန္းခ်ဳပ္ၿပီး ျပည္ပကေန လွမ္းၿပီးေတာ့ လုပ္လိုက္တာ။ အင္တာနက္ သံုးစြဲသူ ေတြမ်ားေတာ့ Server က်ပ္သြားၿပီး က်သြားတဲ့ သေဘာပဲ။ ႏုိင္ငံတကာ အင္တာနက္ ဆက္ေၾကာင္းႀကီး ကေတာ့ မပ်က္စီးဘူး။ ဒီကိစၥေၾကာင့္ ျဖစ္သြားတာ။ ဒီေန႔ အထိ IP User အတုေတြ လႊတ္ေနတုန္းဘဲ။ အခုဆို မတ္ ၁ရက္က DDOS Filter တစ္လံုးတပ္လိုက္ၿပီးမုိ႔လို႔ Filter ကေန အင္တာနက္ အမွန္တကယ္ သံုးစြဲသူနဲ႔ အတုကို ခြဲၿပီး စစ္ထုတ္ ေပးလုိက္လုိ႔ အင္တာနက္ ေကာင္းေကာင္း သံုးစြဲႏုိင္ပါၿပီ” ဟု ယင္းကေျပာသည္။

အဆိုပါ ျပႆနာကို ေျဖရွင္းႏုိင္ရန္ အတြက္ ရတနာပံု တယ္လီပို႔ အေနျဖင့္ ျမန္မာ့ ဆက္သြယ္ေရး လုပ္ငန္း၊ ျပည္တြင္း အိုင္တီ ကုမၸဏီမ်ား၊ ျပည္ပ အိုင္တီ ကုမၸဏီမ်ား အတူ ပူးေပါင္း အေျဖရွာ ေဆာင္ရြက္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ “ဒါမ်ိဳးက ႏုိင္ငံတကာမွာ ရွိတယ္။ အထူးသျဖင့္ အင္တာနက္ ဂိမ္းကစားတဲ့ သူေတြကို တုိက္ခုိက္တာ။ IP User အတုေတြ လႊတ္ၿပီး အင္တာနက္ ဂိမ္းထဲ၀င္လုိ႔ မရေအာင္ DDOS က ိုေငြေပးၿပီး လုပ္ခိုင္းတာေတြ ရွိတယ္။ သူတုိ႔က နည္းပညာ ကၽြမ္းက်င္လုိ႔ လုပ္ၾကတာ။ သူက အနည္းဆံုး ၁၀၀ မဂၢါဗိုက္ ေလာက္ရွိတဲ့ Attacker သံုးဦးက တုိက္ရင္ ၃၀၀မဂၢါဗိုက္ေလာက္ ျဖစ္သြားေတာ့ က်ပ္ကုန္ၿပီး သံုးမရ ျဖစ္တဲ့ သေဘာပဲ။ Server ေတြကို အင္တာနက္ကေန ပိုင္ရွင္ မသိေအာင္ လွမ္းထိန္းခ်ဳပ္ၿပီး နည္းပညာနဲ႔ လုပ္ၾကတာ”ဟ ုကြန္ပ်ဴတာ ပညာရွင္ တစ္ဦးက ေျပာသည္။

ယင္းျဖစ္ရပ္ေၾကာင့္ ရတနာပံု တယ္လီပို႔၏ အင္တာနက္ သံုးစြဲသူမ်ားတြင္ ထိခုိက္ခဲ့ၿပီး အထူးသျဖင့္ ေလေၾကာင္းလုိင္းမ်ားတြင္ E-Ticket လုပ္ငန္းမ်ားႏွင့္ ဟိုတယ္လုပ္ငန္းမ်ားတြင္ အမ်ားဆံုးထိခိုက္ခဲ့သည္။ ယင္းကဲ့သို႔ အခ်ိန္တစ္လ ၀န္းက်င္ တုိက္ခိုက္ ခံခဲ့ရျခင္းေၾကာင့္ သံုးစြဲသူႏွင့္ အင္တာနက္ဆိုင္မ်ား အခက္အခဲျဖစ္ခဲ့ၿပီး မတ္ ၁ ရက္မွစ၍ လုိင္းပံုမွန္ျပန္လည္ေကာင္းမြန္ေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း မာတီပြိဳင့္ အင္တာနက္ဆိုင္မွ သိရသည္။ “ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ၾကားတာက Server ထိသြားတယ္ေျပာတာပဲ။ အခုရက္ပိုင္းမွ လိုင္း ျပန္ေကာင္း လာတယ္။ ၿပီးခဲ့တဲ့လက ေတာ္ေတာ္ လုိင္းက်ပ္တယ္။ ကြန္နက္ရွင္ က်ေနၿပီးသံုးရတာ အဆင္မေျပခဲ့ဘူး” ဟု ဆုိင္တာ၀န္ခံ တစ္ဦးက ေျပာၾကားခဲ့ေၾကာင္း ၂၀၁၀ခုႏွစ္ မတ္လ ၉ရက္ေန႔ထုတ္ Flower News ဂ်ာနယ္တြင္ ေဖာ္ျပထားပါသည္။

source by : Freedom News Group

Post a Comment

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Previous Post Next Post

Contact Form