ေအာင္ပဲြခံနိဳင္ရာေသာအခ်က္ၾကီး (၃)ခ်က္

၈၈ သီဟ

က်ြန္ေတာ္တင္ျပလိုတဲ့ေအာင္ပဲြခံနိဳင္ရာေသာအခ်က္ၾကီး (၃)ခ်က္ကိုမတင္ျပခင္မွာအေျခခံတဲ့ အခ်က္ေလးမ်ား ကိုတင္ျပခ်င္ပါတယ္။ ဦးစြာအေနနဲ႔ကေတာ့၊ ကၽြန္ေတာ္ရဲ့တင္ျပမွဳ႕မ်ားထဲမွာ လိုအပ္တာေလးမ်ား မွားေနတာ ေလးမ်ားပါတယ္ဆိုရင္ေတာ့၊ ၾကိဳတင္ျပီးေတာင္းပန္ပါရေစ။

ဒီေန႔ျဖစ္ေပၚေနတဲ့နိဳင္ငံေရးအေျခအေနမ်ားအရ၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔အားလံုးမွာတူညီေသာရည္ရြယ္ ခ်က္မ်ား ရွိေန ခဲ့ၾကသည္ ဆိုတာကိုေတာ့ အားလံုးမျငင္းနိဳင္တဲ့အခ်က္တခုျဖစ္ပါသည္။ ဒါေပမယ့္ ဒီတူညီခ်က္ကို အားျပဳျပီး ေအာင္ပြဲအျဖစ္ေရာက္ရွိေအာင္ ေမာင္းႏွင္ဖို႔ရာမွာ၊ ဦးစြာအေနႏွင့္အခ်က္ (၂)ခ်က္ရွိရန္ လိုအပ္သည္ ဟုထင္ ပါသည္။ အဲတာေတြကေတာ့

(၁) သေဘာထား (တဦးခ်င္းစီအလုိက္)
(၂) လုပ္နည္း (ဘယ္လိုနည္းႏွင့္လက္တဲြလုပ္ေဆာင္ၾကမည္လဲ)၊ဆိုတာေတြပဲျဖစ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ့၊ ယၡဳတင္ျပမွဳမွာေတာ့နံပါတ္ (၁) ျဖစ္တဲ့၊ Attitude (သို႔) သေဘာထားကို တင္ျပထားပါ တယ္။ သေဘာထား ဆိုတဲ့အပိုင္းကိုတင္ျပရာမွာေတာ့ အပိုင္းအလိုက္တင္ျပသြားမည္ျဖစ္ျပီး၊ နံပါတ္ (၂) လုပ္ နည္းကိုလည္း ဆက္လက္ တင္ျပ သြားမွာျဖစ္ပါတယ္။

ကၽြန္ေတာ့္ရဲ့ တင္ျပခ်က္အလုံးစုံကေတာ့၊ မွန္တကယ္အခ်ိန္ကုန္ခံျပီး ျမန္မာ့ဒီမိုကေရစီအေရး ကိုလုပ္ေဆာင္ခဲ့ တဲ့ေနရာမွာ၊ ေတြ႔ရွိ လာရတဲ့ အခ်က္မ်ားျဖစ္ပါတယ္။ နံပါတ္(၁)သေဘာထား ပိုင္းကို အဓိပၸါယ္ ဖြင့္ဆိုခ်က္ကို ရွင္း ရမယ္ဆိုရင္ေတာ့၊အဓိကေသာ့ခ်က္(၃)ခ်က္ျဖစ္တဲ့
(၁) တိုက္ရဲ
(၂) ေသရဲ
(၃) အနိဳင္ယူရဲ

ဆိုတဲ့အခ်က္မ်ားသာလွ်င္ျဖစ္ပါတယ္။

တိုက္ရဲ

တိုက္ရဲဟုဆိုရာတြင္ရန္သူကုိလက္နက္ကိုင္၍တိုက္ျခင္းကိုသာမဆိုလိုပါ။အျခားေသာရဲရဲရင့္ နင့္ တိုက္ပဲြ၀င္ရ မည့္အေျခအေနမ်ားစြာရွိပါသည္။၎အေျခအေနမ်ားအနက္မိမိကိုယ္ကိုတိုက္ ျခင္းႏွင့္မိမိႏွင့္ ဆက္စပ္ေနေသာ ပတ္၀န္းက်င္ကိုတိုက္ျခင္းတို႔သည္အလြန္အေရးပါေသာတိုက္ပဲြ ၀င္ျခင္းမ်ားျဖစ္သည္။ သို႔မွသာလွ်င္ မိမိ ဆန္႔ က်င္ တိုက္ခိုက္ေနေသာရန္သူကို၊ျပတ္ျပတ္သားသား တိုက္္ခိုက္သြားနိဳင္ေသာ အေျခအေနမ်ား ရရွိလာ နိဳင္ေပသည္။

မိမိကိုယ္ကိုတိုက္ျခင္း

ပထမဦးဆံုးတိုက္ပဲြ၀င္ျခင္းျဖစ္ေသာမိမိကိုယ္ကိုတိုက္ျခင္းသည္အလြန္တရာခက္ခဲေသာကိစၥတရပ္ျဖစ္သည္။ အေျဖကေတာ့မိမိကုိယ္ကိုမွအနိဳင္ယူမတိုက္ခိုက္နိဳင္လွ်င္ေတာ့၊ရန္သူကိုနိဳင္ေအာင္တိုက္ဖို႕ရန္မွာအလြန္တရာခက္ခဲလွေပမည္။(Indian)စကားပံုတခုကဆိုထားတာက၊ "If you want to reach a state of bliss, then go beyond your ego and the internal
dialogue. ဒီအျပင္ဗုဒၶရဲ႕အဆုံးအမထဲမွာဆိုထားတာက၊ “To conquer oneself is a greater task than conquering others” ျပီးေတာ့ဗုဒၶရဲ႕အဆံုးအမေနာက္တခုကလဲဆိုထားတာက၊
“You cannot travel the path until you have become the path itself” - (Buddha)

အဲဒီလိုလူတဦးခ်င္းစီအလိုက္အတၱတခ်ိဳ႕၊မိမိလုပ္တာမွအမွန္၊မိမိထင္တာမွအေကာင္း၊ဆိုသည္ မ်ားရွိၾကသည္ခ်ည္းပင္။ ယခုက်ြန္ေတာ့္၏ တင္ျပမွဳ႕သည္ အမ်ားအက်ိဳးအတြက္ လုပ္ေဆာင္ၾကဖို႔ တိုက္တြန္းမွဳ႕တရပ္ျဖစ္၍၊ တဦးျခင္းစီအတၱေလ်ာ့ခ်ေရးမွ(individually)၊အမ်ားစုႏွင့္အံဝင္ခြင္ က်ျဖစ္လာ သည့္အခါဝယ္၊ျဖစ္သင့္ေသာပတ္ဝန္းက်င္အျဖစ္သို႔ကူးေျပာင္းသြားေရးပင္ျဖစ္သည္။

ဒါ့ေၾကာင့္မိမိကိုယ္ကိုဦစြာျပဳျပင္ေျပာင္းလဲပစ္ျခင္းသည္၊အားလုံး၏အခရာပင္ျဖစ္သည္။

အဓိကအားျဖင့္မိမိ၏အမ်ားႏွင့္မကိုက္ညီေသာအေတြးအေခၚမ်ား၊မိမိအတြက္သာလွ်င္အက်ိဳးရွိေစမည့္ကိစၥမ်ားကို

အထူးေရွာင္ရွားနိဳင္ပါက အမ်ားစုဆိုသည့္ပတ္၀န္းက်င္တြင္ဝင္ဆန္႔သြားမည္ျဖစ္ေပသည္။

မိမိကိုယ္ကိုတိုက္ခိုက္ရာတြင္အဓိကလိုအပ္ခ်က္မွာ၊ အေျခအေန ကိုသမာသမတ္က်က် ရွဳ႕ျမင္ ျခင္း သည္အလြန္အေရးပါသည္။ မိမိ၏တဖက္သတ္ ရွဳ႕ျမင္ျခင္းေၾကာင့္ အေျခအေန အမွန္ကို မေတြ႔ျမင္ နိဳင္သလို၊ ဘက္ေပါင္းစံု မွ သံုးသတ္မွဳ့မျပဳလုပ္နိဳင္လွ်င္လည္း၊ လက္ရွိ အေျခအေန၏ ျဖစ္ပ်က္ ေနမွဳ့ကို မေတြ႔ျမင္နိဳင္ေပ။

ထို႔အျပင္သဘာဝအရ တည္ရွိလာေသာ လူတဦးျခင္းစီ၏အတၱမ်ားသည္အလြန္တရာ ဖယ္ရွား ရခက္ခဲေသာအလုပ္တခုျဖစ္သည္။ မိမိ၏အတၱမ်ားကို အလြန္အၾကဴး မျဖစ္ေစဘဲ အလယ္ အလပ္က်ေအာင္ျပဳလုပ္နိဳင္ပါမူ၊ အေျခအေနမ်ားကို သမာသမတ္က်က် ရွဳ႕ျမင္လာ နိဳင္ေပ မည္။ မိမိ၏ အတၱ သေဘာအရ အရာရာတိုင္း မိမိလုပ္တာမွမွန္သည္ မိမိထင္တာသာလွ်င ္အေကာင္းဆံုးဟု ယူဆ ေနလွ်င္ ေတာ့၊ မိမိတဦးတည္း၏ကမၻာသာလွ်င္ျဖစ္ေတာ့မည္။

မိမိပတ္ဝန္းက်င္ကိုတိုက္ခိုက္ျခင္း

ထို႔ေၾကာင့္မိမိကိုယ္ကိုပတ္ဝန္းက်င္ႏွင့္ဆီေလွ်ာ္ေအာင္ျပဳလုပ္ျခင္းသည္ ပထမဦးဆံုးအေျခခံက်ေသာ တိုက္ပဲြဝင္မွဳ့တရပ္ျဖစ္သည္။ မိမိအေနႏွင့္မွ်တစြာေတြးေခၚလုပ္ေဆာင္နိဳင္ျပီဆိုလွ်င္ မိမိႏွင့္ ဆက္စပ္ပတ္သက္ေနေသာ၊ သူငယ္ခ်င္းေရာင္းရင္းမ်ားသို႔၊ ရွိသင့္ေသာ အေတြး အေခၚမ်ားကိုကူစက္ျပန္႔ပြါေစျခင္းသည္ဒုတိယအခ်က္ျဖစ္သည္။ ဒီေနရာမွာလည္းအခက္အခဲရွိသည္မွာ မိမိ၏ အေပါင္း အသင္း မ်ား၏လြဲမွားေနေသာအထင္အျမင္ႏွင့္၊ ပတ္ဝန္းက်င္ႏွင့္အံဝင္ဂြင္က်မျဖစ္မွဳတို႔အေပၚ၊ ေထာက္ျပေျပာဆိုရန္မွာ အလြန္ ဝန္ေလးစရာ ေကာင္းေသာကိစၥတရပ္ျဖစ္သည္။ ေထာက္ျပ ေျပာဆို ရမည့္အစားလစ္လွွ်ဳရွဳ႕ထားတတ္ၾကသည္မွာ အမ်ားစုပင္ ျဖစ္ သည္။ အက်ိဳး ဆက္အား ျဖင့္မိမိ၏ ေပါင္းအသင္းမ်ားလဲြမွားစြာျပဳမူေနျခင္းမွရပ္တန္႔ေအာင္ႏွင့္ ရွိသင့္ေသာအေတြးအေခၚမ်ား ေပၚထြန္း လာေအာင္ မလုပ္ေဆာင္နိဳင္ေတာ့ေပ။ ထို႔ေၾကာင့္ မိမိအေန ႏွင့္ အမွန္ တကယ္လြတ္လပ္မွဳ့အတြက္တိုက္ပဲြ၀င္ေန သူျဖစ္လွ်င္၊ မိမိကိုယ္ကိုလည္ သမာသမတ္က်က်၊ ယထာ ဘူတက်က် ရွဳ႕ျမင္နိဳင္ဖို႔ လိုအပ္သလို မိမိ သူငယ္ ခ်င္း မ်ားကိုလည္း၊ သတၱိရွိရွိတဲြေခၚသြားနိဳင္ရန္ လိုအပ္သည္။ ထိုသို႔ျပဳမူနိဳင္ျပီဆိုပါက၊ မိမိႏွင့္ ဆက္စပ္ ေနေသာပတ္ဝန္းက်င္ကို လိုအပ္ေသာ အေတြး အေခၚမ်ားကူစက္ျပန္႔ပါြးေစနိဳင္ေပမည္၊ သို႔မွသာ လွ်င္လြတ္ လပ္မွဳ့အ တြက္တိုက္ပဲြဝင္ေနသူတဦးအေနႏွင့္၊ မိမိႏွင့္ဆက္စပ္ေနေသာပတ္ဝန္းက်င္ကို ရဲရဲရင့္ရင့္ တိုက္ပဲြ ဝင္ျခင္းသည္ အခ်က္အခ်ာ က်သည္ကို သိျမင္အေကာင္အထည္ ေဖၚျခင္းျဖစ္ေပမည္။

ေသရဲ

ေသရဲဆိုသည္မွာ တိုက္ပဲြတြင္ရဲရဲ၀န္႔၀န္႔အေသခံရဲျခင္းကိုသာဆိုလိုျခင္းမဟုတ္။ အမ်ား အက်ိဳးအတြက္ တိုက္ပဲြ၀င္သူတဦးအေနျဖင့္၊ အနစ္နာခံစြန္႔လြတ္မွဳ့မ်ားလက္ေတြ႕က်က်လုပ္ ေဆာင္ရဲျခင္းသည္လည္းေသရဲျခင္းတြင္ပါ၀င္သည္။

ေသရဲ၏အဓိပၸါယ္ဖြင့္ဆိုမွဳ႕မွာေတာ့အေျခအေနအလံုးစံုကိုုနားလည္ျခင္းနွင့္အတူ၊ အဓိပၸါယ္ရွိ ေသာ၊ အမ်ားအက်ိဳးအတြက္ စြန္႔လႊတ္ အနစ္နာခံမွဳ႕ကိုျပဳလုပ္ျခင္းျခင္းပင္ျဖစ္သည္။ ဒီမိုကေရစီ အေရး၊ လြတ္ေျမာက္ေရးအတြက္လုပ္ေဆာင္ၾကရာတြင္၊ အဖဲြ႔အစည္း၊ အသင္း အဖဲြ႔မ်ားႏွင့္ လုပ္ကိုင္ေဆာင္ရြက္ရသည္မွာဓမၼတာပင္ျဖစ္သည္။ အဖဲြ႔အစည္းမ်ားရွိလာသည္ႏွင့္အမွ်၊Hierarchy ဟုေခၚသည့္ အဆင့္ဆင့္ အုပ္ခ်ဳပ္မွဳ႔ဆိုင္ရာတာဝန္ယူရသူမ်ားရွိလာရသည္။ ထိုအခါထိုအဖဲြ႔ အစည္း၊ အသင္းအဖဲြ႔၏ ထိေရာက္စြာ လုပ္ေဆာင္နိဳင္မွဳ သည္ ၎အဖဲြ႔အစည္းကို၊ကိုင္တြယ္ေမာင္းႏွင္ေနသည့္၊ အုပ္ခ်ဳပ္မွဳ႔ေကာ္မီတီမ်ားအေပၚတြင္သာမူတည္သည္။ ဒီလိုအုပ္ခ်ဳပ္မွဳေကာ္ မီတီဝင္ မ်ားသည္ အျမဲတမ္းတည္ရွိမွဳအတြက္မဟုတ္ဘူးဆိုတာကိုေတာ့သတိခ်ပ္ရေပမည္။ ဒီမို ကေရစီ၏သေဘာအရ၊ အုပ္ခ်ဳပ္မွုဳ႔ ေကာ္မီတီ ဝင္မ်ား အေျပာင္းအလဲမ်ားရွိရသည္။ တခ်ိဳ႕ေသာ ေကာ္မီတီေဟာင္းမ်ား ဆက္လက္အေရြးခံရသည္ မ်ားရွိနိဳင္သလုိ၊ ေကာ္မီတီ အဖဲြ႕ဝင္သစ္မ်ားလည္း ေရြးခ်ယ္ခံ ရျခင္းမ်ားျဖစ္နိဳင္သည္။ ဒီေနရာမွာျဖစ္ေလ့ျဖစ္ထရွိသည္မွာ၊ ေကာ္မီတီအဖဲြ႕ဝင္ျဖစ္ ေလ့ရွိခဲ့ရာမွ၊ ေကာ္မီတီ၀င္အျဖင့္အေရြးခ်ယ္မခံရေတာ့သည့္အခါ၊ အမ်ားအက်ိဳးအတြက္လုပ္ ေဆာင္ေနရာမွ၊ ယခင္လို အားၾကိဳးမာန္ တက္လုပ္ ေဆာင္လိုျခင္း မရွိေတာ့ဘဲ၊ အားေပ်ာ့သြားျခင္း (သို႔)လတ္တေလာ အမ်ားအက်ိဳး အတြက္ လုပ္ ေဆာင္ေနရာမွ ေသြဖယ္သြားျခင္း မ်ားျဖစ္ေလ့ရွိသည္။

ဒီလိုျဖစ္ရသည္မွာ၊ ထားသင့္ေသာသေဘာထားကိုမတည္ေဆာက္နိဳင္ေသာေၾကာင့္ျဖစ္သည္။ ဒီလိုအေျခအေနမ်ိဳးတြင္၊ ျဖစ္သင့္သည့္ လုပ္ငန္းစဥ္မွာ၊ မိမိအေရြးခ်ယ္မခံရေတာ့ေပမယ့္၊ မိမိ တည္ရွိ ေနေသာပတ္၀န္းက်င္မွ မိမိ က်ရာတာ၀န္ကိုေက်ျပြန္စြာ ထမ္းေဆာင္ျခင္း ပင္ျဖစ္သည္။

ဒါကိုေသရဲေသာသတၱိကို ေမြးျမဴနိဳင္သည္ဟုေခၚဆိုရေပမည္။ ဤကဲ့သို႔ေသာျဖစ္စဥ္ႏွင့္ အလားသဏၭန္တူေသာ အဖဲြ႔အစည္းေပါင္း ေျမာက္မ်ားစြာ၌ လည္းေသရဲဆိုေသာသတၱိမ်ားေမြျမဴနိဳင္ၾက ရန္ရည္ရြယ္သည္။

ဒီေနရာတြင္တဦးျခင္းစီအလိုက္ထားရွိသင့္ေသာသေဘာထားမ်ားမွာလည္း၊အမွန္တကယ္အနစ္ နာခံမွဳ႕ႏွင့္အတူ၊ ၎အနစ္နာ ခံမွဳ႕ကို လက္ေတြ႔က်က်အေကာင္အထည္ေဖၚျခင္းပင္ျဖစ္သည္။

ဥပမာအားျဖင့္၊ အမ်ားအက်ိဳးအတြက္ (သို႔) ျမန္မာျပည္လြတ္ေျမာက္ေရးအတြက္လုပ္ေဆာင္ စရာမ်ားရွိလာခဲ့လွ်င္၊တက္တက္ၾကြၾကြႏွင့္၊ စိတ္ေရာကိုယ္ပါ၊ ပါ၀င္ကူညီေဆာင္ရြက္ျခင္း၊ မိမိ သေဘာ ထားႏွင့္တိုက္ရုိက္ထပ္တူမွဳ့မရွိေသာ္လည္း၊ သူမ်ားအက်ိဳးအတြက္ျဖစ္သည္ ဆိုတာကို ႏွလံုး သြင္း ျပီးပူေပါင္းေဆာင္ရြက္ျခင္း၊ တဦးကိုတဦးအျပန္အလွန္ေလးစားမွဳ႕ျဖင့္ဆက္ဆံျခင္းတို႔ သည္၊ တဦးျခင္းစီအတြက္ အထူးတလယ္ရွိသင့္ေသာသေဘာထားမ်ားျဖစ္သည္။ အထူးလိုအပ္ ခ်က္တခုမွာ၊ အျပန္အလွန္ေလးစားမွဳ့ကို လက္ေတြ႔က်က် က်င့္သံုး နိဳင္ရန္တည္ေဆာက္ျခင္းျဖစ္ သည္။ ဤကဲ့သို႔ က်င့္သုံးနိဳင္ရန္ လိုအပ္ခ်က္မ်ား မွာေတာ့၊ တဦးခ်င္းစီ၏မာန္မာနမ်ားကိုတတ္နိဳင္သမွ် ေလ်ာ့ခ်ပစ္ျခင္းအားျဖင့္၊ တေယာက္ႏွင့္ တေယာက္အျပန္အလွန္အသိအမွတ္ျပဳျခင္းကိုေမြး ျမဴနိဳင္လိမၼည္။ ထို႔အျပင္၊ တဦးကိုတဦး နား လည္လာနိဳင္ၾကမည္။ အထူးသတိျပဳရန္အခ်က္တခု မွာေတာ့၊ တဦးျခင္းစီအလိုက္ ရွိေန နိဳင္ေသာဂုဏ္ျဒပ္မ်ား ကို ေရွ႕တန္းမတင္ေရးပင္ျဖစ္သည္။

သို႔မွသာမိမိတို႔အားလံုးသည္လူသားမ်ားသာျဖစ္ၾကသည္ (၀ါ) မိမိတို႔အားလံုးသည္တေလွတည္း စီးျပီး လြတ္လပ္ ေသာ ျမန္မာျပည္ တည္ေဆာက္ေရး ဆိုတဲ့ခရီးကိုသြားေနၾကေသာျမန္မာမ်ားျဖစ္ၾက သည္ဆို တာကိုသိျမင္နိဳင္ၾကေပမည္။ ထိုအခါတဦးျခင္းစီ၏ပါ၀င္မွဳ့ႏွင့္ေပါင္းစပ္ထားေသာ အမ်ားစု ဆိုသည့္ အင္အားကိုဖန္တီးနိဳင္မွာျဖစ္ျပီး၊ ဤျဖစ္စဥ္၏တိုးတက္မွဳ့မွာေတာ့ရည္ရြယ္ခ်က္မ်ားကို အလွ်င္အျမန္ အေကာင္ အထည္ ေဖၚနိဳင္ျခင္း ပင္ျဖစ္ေတာ့မည္။

အနိဳင္ယူရဲ

အနိဳင္ယူရဲ၏အဓိပၸါယ္ဖြင့္ဆိုမွဳ့မွာေတာ့၊ မိမိ၏ရန္သူကိုရဲရဲ၀န္႔၀န္႔အနိဳင္ယူရဲျခင္းကိုသာဆိုလိုျခင္း မဟုတ္၊ မိမိတို႔တြင္တည္ရွိလာေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္မ်ားကိုတစိုက္မတ္မတ္အေကာင္အထည္ေဖၚျခင္း (သို႔) မိမိတို႔၏တိုက္ပဲြ၀င္ေနမွဳ့ကို၊ တဒဂၤအရွဳံးအနိဳင္မ်ားၾကားမွ၊ ဇဲြရွိရွိျဖင့္တိုက္ပဲြ၀င္ျခင္းျဖစ္သည္။ အနိဳင္ယူရဲဆိုသည့္သတၱိကိုေမြးျမဴနိဳင္ရန္အတြက္၊ ဦးစြာရွိရမည္မွာ၊တိက်ျပတ္သားေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္ မ်ားျဖစ္သည္။တဦးျခင္းစီအလိုက္ရည္မွန္းခ်က္မ်ားကိုအေကာင္အထည္ေဖၚျခင္း သည္လည္း ဤေနရာတြင္ အၾကံဳး၀င္သလို၊ အမ်ားစု၏ဆံုးျဖတ္ခ်က္မ်ားျဖင့္တည္ေဆာက္ထား ေသာဦးတည္ခ်က္မ်ား သည္ပို၍အေရးပါသည္။ ထိုသို႔ရည္ရြယ္ခ်က္မ်ားကိုအေကာင္အထည္ေဖၚရာတြင္၊ ေလာကဓံအရ၊ အတက္အက်၊ အရွဳံးအနိဳင္မ်ားရွိရသည္။ ထိုအခါပုထုစဥ္သေဘာအရ၊ အရွဳံးႏွင့္ရင္ဆိုင္ရသည့္အခါတြင္၊ စိတ္ဓါတ္က်ဆင္းျပီး၊ ရည္ရြယ္ခ်က္ေပ်ာက္ေလာက္ေအာင္ လက္မွဳိင္ခ် သြားတတ္ၾကသည္။ ထိုနည္းတူစြာ၊ မိမိအသာစီးရသည္ဟုထင္ရသည့္အခါမ်ိဳးမွာလည္း၊ ရည္ရြယ္ခ်က္ အေပၚ မွာေလး နက္မွဳ ေလ်ာ့ပါး သြားတတ္သည္။ ထိုသို႔ျဖစ္ရ သည္မွာ၊ ရည္ရြယ္ခ်က္ကို အဆက္မျပတ္ အေကာင္ အထည္ ေဖၚရန္ လိုအပ္ခ်က္ေၾကာင့္ျဖစ္သည္။ တနည္းအား ျဖင့္အနိဳင္ ယူရဲေသာ သတၱိကို ေမြးျမဴမထားနိဳင္ ေသာေၾကာင့္ ျဖစ္ သည္။

အကယ္၍၊ တိုက္ရဲ၊ ေသရဲ၊ အနိဳင္ယူရဲေသာ သတၱိမ်ား မိမိတို႔အားလံုးတြင္ေမြးျမဴနိဳင္ပါလွ်င္၊ ႏွစ္လိုဖြယ္ရာပတ္၀န္းက်င္ကို တည္ ေဆာက္နိဳင္မွာျဖစ္ျပီး၊မိမိတု႔ိအားလံုးလိုလားေသာပန္းတိုင္ သို႔တိုေတာင္းေသာကာလအတြင္း ေရာက္ရွိနိဳင္မည္ မွာေျမၾကီးလက္ ခတ္မ လဲြပင္ ျဖစ္ေပသည္။

http://88thiha.googlepages.com/4Yel3Yel1.html/

P.S - အထက္ပါတင္ျပခ်က္မ်ားသည္၊ အက်ဥ္းခ်ဳပ္တင္ျပခ်က္မ်ားသာျဖစ္ပါသည္။ အက်ယ္တ၀င့္တင္ျပမွဳ့မ်ား ကို ဆက္လက္ျပဳလုပ္ သြားပါမည္။ အကယ္၍ေ၀ဖန္အၾကံျပဳခ်က္မ်ားရွိခဲ့ပါ က၊ 88thiha@gmail.com သို႔ email ပို႔နိဳင္ၾကပါသည္။ အေလးအနက္ထားျပီးဖတ္ရွဳ႕ျခင္းအတြက္ေက်းဇူးတင္ပါသည္၊

Post a Comment

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Previous Post Next Post

Contact Form