ျမိဳ႕တိုင္းမွာ ေျပာက္က်ားစစ္ ဆင္ႏႊဲသြားမည္ဟု ဒီေကဘီေအ ေျပာ

နအဖက အလံုးအရင္းနဲ႔ ထိုးစစ္ ဆင္လာရင္ ၿမိဳ႕တုိင္းမွာ ေျပာက္က်ားစစ္နဲ႔ ဆင္ႏႊဲ တုိက္ခုိက္ သြားမယ္လို႔ ဒီေကဘီေအ ဗ်ဴဟာမွဴးက ေျပာပါတယ္။

ဒီေကဘီေအ ဖလူးစခန္းကုိ ေရာက္ရွိေနတဲ့ ဒီဗြီဘီသတင္းေထာက္ ကုိေမာင္တူး က တုိက္႐ိုက္ ေပးပုိ႔ ထားတာျဖစ္ပါတယ္။

ဖလူးစခန္းဟာ နအဖကုိ ခုခံတုိက္ခုိက္ေနတဲ့ စခန္းျဖစ္ၿပီး ဒီေကဘီေအ ကလုိထူးေဖာ္ ဗ်ဴဟာမွဴး ဗုိလ္မွဴးေက်ာ္သက္ ကုိ ကုိေမာင္တူး က ေမးျမန္းထားပါတယ္။

ဗုိလ္မွဴးေက်ာ္သက္။ ။ နအဖက မညွာဘူးဆုိရင္ က်ေနာ္တုိ႔ ၿမိဳ႕တြင္းတုိက္ပြဲလုပ္မွာ။ က်ေနာ္တုိ႔ လူက ခ်ထားၿပီးသား။ က်ေနာ္တုိ႔ ေရွ႕ဆက္ေတာ့ လုပ္ရမွာပဲ။

ေမာင္တူး။ ။ ဟုတ္ကဲ့ ၿမိဳ႕တြင္းတုိက္ပြဲဆုိလုိ႔ရိွရင္ ကရင္ျပည္နယ္ အတြင္းမွာတင္ပဲလား၊ အျခားၿမိဳ႕နယ္ေတြ ပါ မလား။

ဗိုလ္မွဴးေက်ာ္သက္။ ။ အကုန္လုံးပါတယ္။ ျမန္မာတႏုိင္ငံလုံးပဲ၊ ရွင္းရွင္းေျပာ ရရင္။

ေမာင္တူး။ ။ က်ေနာ္ ေရာက္ရိွေနတဲ့ အေနအထားမွာေတာ့ ဒီေကဘီတပ္ေတြက အသင့္အေနအထားနဲ႔ ရိွေနတယ္။ သူတုိ႔ရဲ႕ စစ္လက္နက္၊ ရိကၡာေတြ ျဖည့္တင္းမႈေတြနဲ႔ သူတုိ႔ ၾကံ႕ခုိင္မႈေတြ၊ အင္အားျဖည့္တင္းမႈေတြ လုပ္ေနတာကုိလည္း က်ေနာ္ ေတြ႔ခဲ႔ရပါတယ္ ခင္ဗ်။

ဗိုလ္မွဴးေက်ာ္သက္။ ။ သူတုိ႔ ၿငိမ္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ သူတုိ႔အားျဖည့္၊ က်ေနာ္တုိ႔လည္း အားျဖည့္တာပဲ။ က်ေနာ္တုိ႔လည္း အင္အားျပန္ယူတာပဲ။ လက္နက္ခဲယမ္း က်ေနာ္တုိ႔ အကုန္လုံး ျပန္ျဖည့္ တယ္ေပါ႔။ က်ေနာ္တုိ႔က ခုခံဖုိ႔ တုိက္ဖုိ႔ က်ေနာ္တုိ႔ ျပင္ဆင္ ထားၿပီးသား။

ဒါ့အျပင္ ကခ်င္၊ မြန္၊ ဝ စတဲ႔ တုိင္းရင္းသားေဒသေတြမွာလဲ မေက်နပ္မႈေတြ မ်ားျပားေနတဲ့အတြက္ တုိက္ပြဲေတြ ျဖစ္လာႏိုင္ၿပီး တုိင္းရင္းသား အားလံုးေပါင္းတုိက္ရင္ ေအာင္ျမင္မႈ ရႏိုင္မယ္လို႔လည္း ဗိုလ္မွဴးေက်ာ္သက္ က ေျပာပါတယ္။

အခုလက္ရွိ ဖလူးစခန္းမွာ တုိက္ပြဲ မရွိေပမယ့္ ၾကာအင္းဆိပ္ႀကီး၊ ေကာ့ကရိတ္နဲ႔ ဖာပြန္ၿမိဳ႕နယ္ ေတြမွာေတာ့ အနည္းဆံုး တုိက္ပြဲ ၄ ပြဲ ျဖစ္ပြားခဲ့တယ္လို႔ ေျပာပါတယ္။

ေမာင္တူး

source by : http://burmese.dvb.no
Previous Post Next Post

Contact Form